کرکره های اتوماتیک

کرکره های اتوماتیک آلومینیوم، کرکره های منگنه دار آلومینیومی

آنها بر اساس سفارش مشتری تولید می شوند از کرکره های دو جداره آلومینیومی منگنه دار (دو لایه و یک لایه) ساخته شده اند. این محصول معمولاً در جاهایی نصب می شود که می توانیم داخل مغازه یا ساختمان را ببینیم (به خاطر امنیت) یا در طرف دیگر درب بسته مقداری نور داشته باشیم.

جنس کرکره برقی آلومینیومی:

آلومینیوم سبک ، محکم و با دوام است. این نوع جنس عملکرد بی صدا را ایجاد می کند و عایق خوبی است ، قابلیت اطمینان عملکرد و کیفیت ماندگار را ارائه می دهد. زنگ زدگی و باد و هوا نسبتاً تحت تأثیر آن قرار نمی گیرد. آلومینیوم ظاهر سطح با کیفیتی را فراهم می کند که سالها طول می کشد تا دوام خود را از دست دهد. دارای جنسی ضخیم است و در صورت استفاده برای کرکره و درهای گاراژ ، هرگز نیازی به رنگ آمیزی نخواهید داشت.

آلومینیوم در برابر پیچ خوردگی مقاوم است و در شرایط گرم به سختی منبسط می شود. علاوه بر این ، برای پردازش با دقت بالا مناسب است. این نوع هنر ساخت کرکره برقی آلومینیومی با مهندسی آلمانی ها همراه با سیستم های کرکره ای و درب گاراژ کاملاً مهندسی و قابل اعتماد با ارزش افزوده بالا تولید می شود.

 

 

مواد عایق کرکره های آلومینیومی Takindoor:

Takindoor اساس و محیط سیستم محدوده محصول با بهره وری انرژی برای فروش هر نوع کرکره برقی را تامین می کند. مواد عایق سطح بالا در مقایسه با سایر مواد مانند پلی اورتان ، استیرودور® یا استایروپور® ثبات بیشتری را ارائه می دهند. یک علامت تجاری ثبت شده برای هر نوع کرکره برقی وجود دارد است و با استفاده از پلی استایرن قابل ارتقا تولید شده اند. ذرات گرافیت موجود در ماده انرژی گرمای تابشی را مانند آینه منعکس می کنند. مقاومت ماده در برابر جریان گرما به طور قابل توجهی در کرکره یرقی آلومینیومی افزایش می یابد.

 

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی کاملاً پانچ شده برای مکانی است که در هنگام پایین آمدن (بسته شدن) کرکره غلتکی ، مشتری باید دید خوبی داشته باشد. از آنجا که این کرکره های برقی مشبک هستند ، نور و هوا با فضای بیرون تبادل می شوند. یکی از کاربردهای کرکره برقی آلومینیومی کاملاً پانچ شده برای ورودی گاراژ است که نور ورودی باعث روشن شدن فضای گاراژ می شود. همچنین بخار خودرو به راحتی از گاراژ خارج می شود.

کرکره غلتکی برقی :

این کرکره ها نام های مختلفی دارند از جمله “شاتر برقی شستشو” و “کرکره برقی کاملاً پانچ شده”. مزیت این نوع کرکره غلتکی قیمت پایین آن است بنابراین اگر قیمت برای شما مهم است ، گزینه خوبی است. از دیگر مزایای این کرکره غلتکی تعداد بیشتر سوراخ های روی ورق ها است که دید خوبی برای فضای داخلی ایجاد می کند. اگر یک عملکرد بی صدا برای کرکره می خواهیم ، باید گردش آن را تسهیل کنیم بنابراین باید یک لت کوچک (غضروف) به کرکره برقی آلومینیومی از نوع غلتکی اضافه کنیم.

 

 

کرکره غلتکی آلومینیومی خارجی با طرح های برقی پنجره ای:

کرکره غلتکی آلومینیومی با پنجره کرکره غلتکی برقی آلومینیومی را به همراه پنجره ساخته و در صورت نیاز مشتری می تواند نورد اضافه کند. این طراحی پنجره ای می تواند ضد طوفان و ضد سرقت باشد ، در منطقه خاورمیانه برای ضد آفتاب و گرد و غبار و مناطق دیگر برای ضد طوفان بسیار استفاده می شود.

نمونه کرکره برقی آلومینیومی:

نوع پنجره: کرکره غلتکی آلومینیومی با پنجره ، کرکره غلتکی آلومینیومی خارجی

مارک: GRANDSEA

مواد: مواد آلومینیومی استاندارد 6063 T5

رنگ: خاکستر سفید

شیشه: شیشه دو شفاف 5mm + 12A + 5mm

کرکره غلتکی: کرکره برقی آلومینیومی

سخت افزار: مارک برتر چینی ، مارک آلمانی (Sliver)

نوع باز شدن: چرخش / کیسینگ

کاربرد: مسکونی ، تجاری ، اداری ، ویلا

سازه های کرکره برقی دارای چگالی 15 کیلوگرم در متر مکعب و هدایت حرارتی آنها فقط 0.032 وات بر میلی متر است. ضخامت آنها تا 30٪ ضخیم تر (یا ضخامت 50٪ کمتر) نسبت به تخته های پلی استایرن استاندارد است. برای دستیابی به همان عملکرد عایق بندی به 50٪ مواد اولیه کمتری نیاز دارد.

اثرات: تا 20٪ عملکرد عایق بندی بهتر ، استفاده از مواد اولیه سازگار با محیط زیست و پایدار ، استفاده از تخته های نازک تر

استاندارد و کیفیت کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی با هر نوع نام تجاری مطابق با استاندارد کیفیت DIN EN 13659 در آلمان تولید می شود. تمام اجزا آزمایش شده و از معیارهای کیفی قابل اجرا که در قانون ارائه شده است ، برخوردار هستند. استاندارد کیفیت قابلیت اطمینان عملیاتی و محافظت در برابر آسیب های جدی و صدمات شخصی را تضمین برای هر نوع کرکره برقی که از Takindoor  خریداری شود وجود دارد.

ویژگی های کرکره برقی آلومینیومی:

برای زاویه های ساختمان به شکل غیرمعمول مشکلی ایجاد نمی کنند: با گوشه های متریک ساخته شده و ساخته شده از متریال عالی ، سیستم های کرکره ای ما را می توان کاملاً با هر شرایط ساختمان سازگار کرد. ظاهر یکنواخت همیشه تضمین شده است.

نصب و راه اندازی

چه یک کرکره جلو نصب شده باشد و چه در سیستم فوقانی: نصب کرکره برقی آلومینیومی به  سرعت ، تمیز و دقیقاً در عرض چند ساعت انجام می شود. پس از مشاوره در محل ، با متخصصان نصب متخصص قرار ملاقات می گذارید. پس از نصب و بررسی نهایی ، سیستم کرکره با عملکرد روان به شما تحویل داده می شود.

در صورتی که هر گونه سوالات بیشتر درباره هر نوع کرکره برقی داشتید می توانید با مشاوران سایت Takindoor.ir ارتباط مستقیم برقرار کرده و ما پاسخگوی شما خواهیم بود. درباره هزینه کرکره برقی آلومینیومی نیز می توان گفت با روند قیمت بازار پیش می رود و هزینه ها مشخص می شود و سپس ارائه می شوند، این نوع کرکره را برای هر مکانی که می خواهید به راحتی باز شود مورد استفاده قرار دهید حتی برای مغازه ها برای اینکه اطمینان بیشتری از نوع کرکره و کاربرد آنها حاصل کنید حتما با ما در ارتباط باشید، گروه ما به شما کمک خواهند کرد بهترین نوع کرکره های خارجی را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست
تماس با مدیریت